018
018  

La informació publicitària serveix de reclam per captar vendes i clients. No obstant això, quan comencen a aparèixer les queixes i el to de les mateixes van creixent, els empresaris, distribuïdors o venedors espavilats fan desaparèixer la informació o la reemplacen per una altra en un intent clar de poder negar el que en el seu moment va ser evident. És aquí on els clients afectats comencen a experimentar la seva impotència al no poder demostrar el que, en el seu moment, havia estat exposat o publicitat en la web.

El peritatge, realitzat amb eines que recullen informació històrica en la web, va permetre plantejar la reclamació davant els tribunals, evidenciant-se la informació continguda a la pàgina web en el seu moment i com aquesta havia desaparegut de la web posteriorment.

Esquema del procès

0 Comments

Leave a reply

Contacte

No estem en línia però envia'ns un missatge i contestarem lo abans possible. Gràcies!

Sending

©2018 ACPJT AC Pèrits Judicials Tecnològics

Avís Legal | Privacitat | Cookies

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account

Aneu a la barra d'eines